fbpx

משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 350 ₪

Please, add your first item to the wishlist

תכשיטי כסף עם חריטה אישית – מתנה מושלמת לכל אירוע!

מחפשים מתנה מושלמת לאירוע? מתנה מקורית היא תכשיטי כסף עם חריטה אישית של תכשיטי עדלינה.
תכשיטי כסף הם מתנה מקורית לאירוע, תכשיט עם חריטה אישית הוא מתנה ייחודית המאפשרת לאדם היקר לכם ומאפשר להם להתרגש ולהתחבר בצורה מושלמת למתנה.
מתי מתאים לתת תכשיטים לאישה? האם תכשיטי כסף מתאימים לגבר? אילו אירועים מצדיקים תכשיטי כסף עם בחריטה אישית? ואיך מזמינים את החריטה האישית?

תכשיטים לאישה? תכשיט לגבר? כל זוג והזמן שלו!

אין דבר טוב יותר מלהעניק תכשיטים אחד לשנייה וההיפך, כל אישה וכל גבר והתכשיטים שאהובים עליהן ועליהם.
גברים רבים מתלבטים בשאלה: "מתי הזמן הנכון לתת תכשיטים לאישה?", נשים אינן שונות ומרביתן רוצות להעניק תכשיט לגבר בתור סמל לזוגיות, לשלב מסוים בקשר או לאירוע מיוחד בין בני הזוג.
בין אם מתנות לאירוע או תכשיטים בהפתעה, תכשיטי Adelina מאפשרים תכשיטים מכסף טהור ואבני חן כבר משנת 1964, החל מהחנות באלבני בתל אביב-יפו ועד לאתר מתקדם המאפשר רכישת תכשיטי כסף אונליין.

עדלינה תכשיטי כסף מייצרים תכשיטים בעבודת יד, תכשיטים אלו מקבלים את הטאצ' האישי של עדלינה ומאפשרים לכם ליהנות מפריטים ייחודיים.
בנוסף לתכשיטים בעבודת יד, Adelina מציעים תכשיטי כסף של מעצבים מרחבי העולם, האופציה הזו מאפשרת לנשים וגברים בישראל ליהנות מטאצ' נוסף מאזורים רבים בעולם.

אפשרות נוספת שהפכה ללהיט בקרב בני זוג היא תכשיטים עם חריטה אישית, תכשיט כסף בעיצוב אישי: טבעת עם חריטה אישית, צמיד עם חריטה אישית, שרשרת אות או שרשת שם מכסף.
באמצעות תכשיטי כסף עם חריטה אישית או תכשיט בעיצוב אישי, תוכלו לעלות עוד יותר את אלמנט הריגוש וההפתעה ולהעניק מתנה מקורית לאישה, או מתנה מפתיעה לגבר שאוהב תכשיטים.

תכשיטי כסף עם חריטה אישית מתאימים לכל אירוע שמח

חריטה אישית על תכשיטי כסף או שרשראות עם שם של האדם הקרוב אליכם היא בחירה מעולה, תכשיטים הם מתנה מושלמת לאירוע משמח וכן לאירועים רומנטיים מרגשים בין זוגות בגילאים השונים.
למרות שניתן להפתיע את האישה או הגבר במתנות גם ללא אירוע מיוחד, ישראלים רבים בוחרים להעניק תכשיטים לרגל אירוע משמח או ציון של יום מיוחד, תכשיטי כסף מיוחדים ממתינים לכם בעדלינה ועל חלקם תוכלו גם לחרוט שם של אדם קרוב או מסר קצר.

מחפשים תכשיטים ליום נישואין? תכשיטים ליום הולדת? תכשיט כסף ליום האהבה? מתנה לחתונת הזהב/כסף? תכשיטים לחינה? אירועים אלו ואירועים משמחים רבים נוספים, הם סיבה טובה ונפוצה לקנות תכשיטים ובמיוחד תכשיטים עם שם בחריטה אישית או בשרשרת אותיות מכסף.

עיצוב אישי: איך עושים תכשיט כסף עם חריטה אישית?

כדי לבחור בתכשיטים עם חריטה אישית לא צריך להתאמץ, כל מה שצריך לעשות הוא לבחור בקטגוריה "עיצוב אישי וחריטה" באתר, לאחר מכן בחרו האם אתם מעוניינים בטבעות, צמידים או שרשראות שם מכסף.
לכל סוג מוצר יש מגוון של עיצובים, בחרו את האפשרות הרצויה ותקבלו את כל המידע המלא לפני הרכישה.
בשונה משאר המוצרים באתר, לתכשיטים עם חריטה יתווספו אופציות נוספות כמו סוג כתב (תוכלו לראות את הפונטים של האותיות בעברית ואנגלית בתמונות), לבחור מה לכתוב על התכשיט שנבחר, לספק הערות לחריטה במידה ואלו קיימות, בחירת מידה ורכישה.

באתר תוכלו למצוא את כל המידע המלא על כל פריט, החל משמו, תמונתו, איך הצמיד נראה על דוגמית התכשיטים שלנו, מידות, צבעי אבן במידה וקיים בתכשיט, מחירים, מידע על משלוחים, מדריך מידות לתכשיטים והמדיניות המלאה של החלפות והחזרות במידת הצורך.
כל מה שתצטרכו לעשות זה להוסיף את התכשיט לסל ולהמתין להגעת התכשיט עד לבית, בדואר רשום או באיסוף עצמי לאחר שבדקתם עם החנות טרם ההגעה שההזמנה שלכם מוכנה.

רעיונות לתכשיטים עם חריטה אישית

אם את מעוניינת לקנות לגבר תכשיטי כסף עם חריטה אישית, תוכלי לבחור בטבעת חותם עם חריטה, לדוגמה תוכלי לקנות לגבר טבעת חותם עם חריטה, לבחור את סוג הכתב, המידה ולכתוב מה תרצו שייכתב בחריטה, כאשר מדובר בשטח קטן לרוב מומלץ לבחור באות או מילה קצרה.
אפשרות נוספת בטבעות, היא לבחור טבעת עם חריטה כפולה, ניתן לקנות 2 טבעות כאלו ולהעניק את הטבעות כמתנה זוגית.
אם את או אתה מעוניינים לקנות צמיד לאישה או צמיד לגבר, תוכלו לבחור בצמיד מהסוג שנראה לכם הכי מתאים עבור האדם שלו אתם קונים את הצמיד ולבחור לחרוט שם או משפט קצר על צמיד הכסף.
אם אתם לא מעוניינים בחריטה, תוכלו לבחור שרשרת שם מכסף, בקטגוריה הזו ניתן לבחור שרשרת עם אות אחת או לבחור בשרשרת שם.

לקוחות רבים בוחרים ובוחרות לקנות תכשיט עם חריטה אישית עבור עצמם, לכתוב שם של הילד, של הורה, שם סבא/סבתא או מסר קצר לחיים.

תכשיט כסף עם מסר אישי זו מתנה מקורית ויוקרתית.
תכשיטי Adelina עם חריטה אישית מציעים אפשרות להענקת מתנה ייחודית במינה לאירוע מיוחד.

החשבון שלי

היתרונות שבפתיחת חשבון

• מבצעים והטבות:

קבלת עדכון למייל לקולקציות החדשות לפני כולם! ומבצעים מיוחדים רק לבעלי חשבון.

• צפייה בהיסטורית ההזמנות שלך:

ומעקב אחר ההזמנה

• שמירת פריטים שאהבת:

וקבלת עדכון במידה וחזרו למלאי

• שמירת כתובת ופרטי חיוב באופן מאובטח:

לקנייה קלה ומהירה יותר!